poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Shoes, Stivali, Botas… jakkolwiek by nie mówić BUTY

Chyba każda dziewczyna, tudzież kobieta ma na ich punkcie istnego bzika. Znamy buty od Jimmi’ego Choo, Manolo Blahnika’a , D&G, no i w końcu od wielkiego Christiana Louboutin’a. Każda para takich butów jest istnym, małym arcydziełem…przynajmniej dla mnie. Obuwie od znanych projektantów nie tylko ładnie i wymyśle wygląda, ale wbrew pozorom są one fenomenalnie wygodne. Sama takich bucików nie posiadam…jeszcze :)… ale słyszałam od kilku osób same pochlebne opinie. Wiadomo, że nie każdego stać na parę takich cacek za, hm, przeciętnie ok. 500 zł, ale uważam, że są tego warte.

W garderobie każdej płci pięknej powinno się znaleźć kilka rodzajów butów.
Po pierwsze – CIELISTE CZÓŁENKA. Są praktyczne, pasują do wszystkich ciuchów i są na każdą okazję.
Oto kilka propozycji tych butków znalezionych na allegro. Marka, cena i wygląd bucika na poniższym zdjęciu :



Spokojnie można znaleźć bardziej przystępne ceny, ja jednak chciałam pokazać trochę lepsze marki ;)
Po drugie – CZARNE SZPILKI
Tutaj nie zapodam przykładów, bo takowe można znaleźć wszędzie i w prawie każdym sezonie. Mogą być klasyczne, z kokardką, z ćwiekami… co komu się podoba. Ważne by były.



TRZECIA para butów w waszych szafach, która powinna już tam stać to BALERINY. Sądzę, że każdy ma takie buty u siebie. Wygodne, ładne i pasują do spodni, jak i do sukienki. Na spacer, i na randkę ;D


Ja polecam te z QUAZI, Deichmann’a i Street’a . Z wyższej półki to min. Tommy Hilfiger. Moja koleżanka bez takich się nie obejdzie.
NUMER 4 to… TRAMPKI !
Najlepsze są oczywiście sławne conversy. Ich ceny wahają się przeciętnie od 200 do 300 zł.



Śliczne, czyż nie ? <3 Ale spokojnie znajdziecie też takie trampelówki, które kosztuję nie więcej niż 50 zł.



Buty – allegro

NA KONIEC – BOTKI

Pasują na każda porę roku i okazję.

1.Deichmann
2.CCC
3.Reserved
4.Aldo
5.Aldo
6.Reserved
To ogólny zarys botków, które polecam. Dodałabym jakieś z koturnami, ale ogólnie za nimi nie przepadam. Kolekcje z Aldo i Res co prawda zeszły rok, ale wciąż modne. POLECAM !
A TERAZ MOJE KOCHANE :


CUDA OD LOUBOUTIN’A <3 Kiedyś będą moje…

2 komentarze:

  1. Jej, niezłe porady. Ale te buty...jak wieżowce, potęgi.
    Pięknie, cudo, wszystko ładnie ;**

    OdpowiedzUsuń